29 Ağustos 2011

Orfoz, lagos kurtuldu / lüfer için kara göründü / şimdi eyleme katıl / göster gücünü

Merhaba;
Sizden kişisel bir ricam olacak tabi izninizle.
Büyük balıkların %90 ı küçük balıklarınsa %76 sı tükendi
ve Ne yazık ki ülkemizde yumurta bırakmamış balıkları avlamak hala yasal.
ve Dünya'da 2050 yılında bu şekilde davranılmaya devam edilirse balık rezervlerimiz tükenecek.
Bu yüzden Greenpeace'in düzenlediği senin ki kaç cm etkinliği ile sosyal ağlar üzerinden sesimizi duyuruyoruz ve buradaki birazdan verceğim linke her tık bir balığın daha kurtarılmasına yardımcı oluyor kampanyaya verilen destek 600000 lere yaklaştı ve bende yakın çevrem ve bazı siteler sayesinde 1000 kişi geçtim sizden de her duyarlı ve bilinçli insanın yapması gerektiği gibi doğaya olan görevimizi yerine getirmemiz için bu linke tıklamanızı rica ediyorum

Orfoz, lagos kurtuldu / lüfer için kara göründü / şimdi eyleme katıl / göster gücünü: “Seninki kaç santim?” kampanyasına 600 bin kişinin verdiği destekle lagos ve orfozu kurtardık. Sıra diğer türleri kurtarmakta! Denizlerimizin ve balıkların geleceği için, iş işten geçmeden, daha fazla ertelemeden, hemen şimdi eyleme katıl.



http://www.kacsantim.org/balik/bilgekaan1314407062?nor=1 linke tıklayarakda kampanyama yardımcı olabilirsiniz.

ayrıca unutulmamalıdır ki Balık yoksa Gelecekte yoktur

kampanyayla alakalı bir kaç resimide size sunmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder